среда, 15 февраля 2017 г.
Модуль 9. РЕФЛЕКСІЯ
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів; вчителі мають працювати з унями, щоб допомогти їм розвинутинавички самоспрямованості; учні мають бути активними у власному навчанні; уителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результат, навчальне середовище; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими і незалежними в навчанні.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий